S příchodem pěkného počasí nás láká být víc venku, proto přecházíme na letní režim a omezujeme termíny hraní. Ve středu v 19:00 ale ke stolu zasedneme vždycky. Pro další termíny hraní nás sledujte. ;-)
S příchodem pěkného počasí nás láká být víc venku, proto přecházíme na letní režim a omezujeme termíny hraní. Ve středu v 19:00 ale ke stolu zasedneme vždycky. Pro další termíny hraní nás sledujte. ;-)
powered by bulletin

Deskoherní klub Veltrusy

Pán prstenů putování po Středozemi

Pán Prstenů: Putování po Středozemi

Tentokrát jsme si ve středu zahráli Pán prstenů: Putování po Středozemi. Jedná se o dobrodružnou, kooperativní hru na hrdiny v tomto tématu, založenou na principech Dračího doupěte. Roli vypravěče zde přebírá aplikace, která vyhodnocuje situace a určuje mapu, jež postupně objevujeme. Interakce, pohyby i souboje se řeší pomocí “testů” karet schopností. Ty se losují na základě hodnoty atributů postavy, čímž se vyhodnocuje úspěšnost testu podle vylosovaných karet.

Tak jsme se tedy jako společenstvo pěti hrdinů vydali po stopách číhající hrozby. Zvládli jsme odehrát dvě kampaně ze základního příběhu Kosti Arnoru. Našli jsme doupě nepřátel, ze kterého jsme se málem neprobili – pomohl nám v tom hobit! Po této zkušenosti, kdy nás hra málem zabila v první misi, jsme se rozhodli vydat jinou cestou. Všechny síly jsme soustředili na jeden cíl – najít velitele a zabít ho. V doupěti jsme bojovali s mnoha skřety a lapky, jejichž počet obratně snížil a zpomalil sabotováním mechanismu mříží opět náš hobití přítel. Na závěr jsme bojovali s náčelníkem Gulgotarem, kterého jsme celkem třikrát dostali na kolena, ale i tak uprchl.

Zlepšování postav a strategie hry

Postupem ve hře získáváme znalosti a zkušenosti, kterými můžeme v tábořišti po každé misi vylepšovat postavy a předměty, které postavy vlastní nebo které ve hře najdou. Tím se postavy zlepšují. Zmoženi hrou jsme se v půl desáté rozhodli putování přerušit po druhé kampani a zůstat chvíli v bezpečí tábořiště. Možná za to může nevhodně zvolená obtížnost hry. Hráli jsme na normální obtížnost místo “Dobrodružství”, která nabízí více možností plnění úkolů mimo hlavní cíle a ubírá počty nepřátel.

Uvidíme, zda se k tomu dostaneme znovu. Názory se různí a ani já jsem nepoznal nijak významnou přidanou hodnotu oproti sólo hraní, které tato hra také nabízí. Kooperace mezi hráči stejně nenabídla nic víc, než možnost hraní sólo, kde jeden hráč hraje se dvěma postavami.

Komentáře

Napsat komentář

Tagy

Poslední příspěvky

Albi Showcase

Včera jsme měli tu možnost zúčastnit se skvělé akce Albi showcase. Celý den jsme hráli nově oznámené deskovky, které nám většinou vysvětlovali přímo jejich autoři. Byli jsme v sedmém nebi. Začali jsme LEGIE – SIBIŘSKÁ CESTA, kterou nás naučil Michal Šimek a mohli jsme si ji “vyplokat”. Což dělám tuze ráda. V téhle hře dostanete rovnou i obaly na karty.Mají tu totiž svoji funkci: vojákům přidáváte vybavení nebo zranění. Jak můžete vidět moji kluci mrzli. Nebyl čas ztrácet čas. Na

Scarface 1920

Ve středu jsme si vyzkoušeli Scarface 1920. Je to zákeřná hra z období 20. let. Do rukou dostanete jeden z Chicagských gangů a snažíte se vydělat co největší balík na prodeji alkoholu během prohibice. My jsme si zahráli v plném počtu, obsazení bylo: Martina (židi), Filip (Irové), Tomáš (černoši) a já (Italové). Italové hned na začátku dali téměř všechny své peníze za úplatky polici, aby obsadil střed města. Černý gang vytušil příležitost zmocnit se vyklizené Italské čtvrti, kterou se mu

Five Tribes: Strategie a napětí v zemi Tisíce a jedné noci

Včera večer jsme se ponořili do světa džinů, karavan a vezírů s deskovou hrou Pět kmenů. Tato strategická euro hra od Bruna Cathala nás zaujala hned od začátku. Ne nadarmo patří mezi Top 100 na BGG. Herní mechanismy jsou unikátní, chytré a promyšlené, s perfektní mírou plánování a interakce mezi hráči. Vše začíná každé kolo dražbou o pořadí a následně hráči na herním plánu postupně pohybují členy jednotlivých kmenů tak, aby na závěr pohybu spustili co nejvýhodnější akci jednoho z

Sledujte nás